dresses.

hej bloggen,
jag är jätte ledsen för att jag inte har uppdaterat min älskade bligg på ett väldigt bra tag, och jag har inte ens något bra ursäkt....
menmen, jag ska bli bättre på det nu, jag lovar´t. ska börja med att säga att jag nu är hemma och är sjuk, och det suger jätte mycket. men det innebär att jag har mer tid åt er som läser det jag skriver.
har mått illa i ca. 1½ dugn, men nu har det gått över, så nu har j bara lite feber. så imorgon blir det skolan om jag mår så här som jag gör nu (:
men nu ska jag leta reda på snygga sista minuten klänneningar till valborg ifall det är någon som behöver hjälp och inte har köpt någon än (:
åter kommer snart med några snyggingar till er.



LOVE U ♥

Kommentarer
JOSSÄÄ säger:

bby i missssss you, jag fick ta middasluren med albin ist för du inte är in schoool!

du måste med imorrn!! :( <33

2009-04-29 | 16:53:02
Bloggadress: http://allonmyown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback