hope of love

hejsan svejsan :)
får börja med att berätta att i går kväll gjorde jag och min käre vän josefine varsin "att göra lista sommaren -09" och ja vi vet att vi är töntiga men nåron måste vara det också ... vi har ju iaf kul och det är det viktigaste (:

aja, nu över till allvaret. jag har ett stort problem, jag vet inte vad jag ska ha på mig i morgon när vi skall ta kort i skolan -.- vi ska ta kort till spex-katalogen och då ska man ta först ett seriöst kort på hela klassen och sen spexet. och jag har inga kläder till det seriösa, har letat igenom hela gaderoben känns det som utan att finna något vettigt... vad ska man göra? snälla ni ge mig några idéer, kan ju inte direkt ställa mig där naken x)


hjälp?

LOVE U ♥

Kommentarer
Josefine säger:

vi kör starkt på naket, vi får ju endå en svart fyrkant över oss ;) HAHAHA

2009-04-05 | 20:17:13
Bloggadress: http://allonmyown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback