love, love, love.

hejsan, today har jag inte gjort allt för mycket :P
vaknade och gick ut och solade ett tag sen var jag ute och sprang. sen hem och duschade och åt, och sen ut i solen igen :) och vill du veta en sak som jag tycker är orättvist?! jag får f-n ingen färg hur mycket jag än solar, har suttit ute i solen i flera timmar och det syns bara i ansiktet som är rött -.-' inte kul om jag får säga det själv, och det blir inte bättre av att jag ska arbeta i kväll och behöva visa alla vad röd jag är i ansiktet och kritvit på resten av kroppen ... menmen, livet är ju ite rättvist och tro mig det har jag märkt av !


jag o hanna igår ;)

är det någon som är sugen på en grillkväll snart, så hör av er. för det är jag (:

LOVE U ♥

Kommentarer
Josefine säger:

bara för o reta dig lite så kan jag medela att jag är lite brun nu och jag har bara vart i solen i 10 min ;) hahahha <3

2009-04-12 | 20:19:57
Bloggadress: http://allonmyown.blogg.se/
Anonym säger:

ha en trevlig kväll ;D

2009-04-12 | 20:26:19
Bloggadress: http://metrobloggen.se/helenasl

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback