öl, gör dig lätt fotad.

glömde nästan bort en sak som hände idag i skolan, matrasten. jag och c hade en diskution, vi bråkade  inte utan vi diskuterade och det slutade med att jag nog inte kommer prata vänligt med den mäniskan på det tag. men vi kom iaf fram till att ursäkter inte leder någonstans och att om det är viktigare att supa med pojkarna och skita i oss flickor som är det bättre att säga det till oss ifrån början... och jag vill på peka att jag inte ställer mig i en grupp mot c men jag står för vad jag har sakt och om du nu läser det här, säg allt du tycker om mig till mig ansikte mot ansikte och inte till någon annan och SLUTA prata skit bakom ryggen på folk för du kommer bli straffad själv för det för eller senare. men ditt liv ditt val, ska inte lägga mig i mer nu ...



Kommentarer
Josefine säger:

stora pussar på skitpratare <3

2009-04-03 | 22:51:44
Bloggadress: http://allonmyown.blogg.se/
elin säger:

själv klart, I <3 skitprat !! NOT <3

2009-04-03 | 23:10:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback