twitter.

nu har jag gjort en twitter. och för alla som inte vet vad det är så ska jag berätta att det är en mini blogg typ. där kan inläggen endast bestå av 140 tecken. alltås mycket korta texter.
ska bli lite kul med något nytt, känner att det behövs just nu, och det ska jag ordna. det enda jag stör mig på just nu är bara att jag hade kunnat gjort en liten ändring i går, men det sumpade jag genom att säga nej! när jag fick en chans att göra en förändring ... men men, jag får ju faktist skylla mig själv, tyvärr!

nu hittar ni mig även på http://twitter.com/missselin <--- titta där om jag inte har uppdaterat här på länge och ni vill veta vad jag gör och håller hus ;)

LOVE U ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback