usch.

"HJÄLP! jag är med i en japansk tv show" var det sämsta programet jag någonsin sett.. det suger ju, herre gud. det borde vara olaglgt att ha en sådan ful och energisk domare. nej nu blev jag lett igen -.-

btw så måste jag berätta att en äffar här hemma i hagfors ska lägga ner, L-stor. så dom säljer ut alla kläder och gissa om jag varit dit och tittat då dom senaste dagarna. jag har iaf köpt ett linné, en tunika och en väska som jag är kär i plus att jag har hittat en till väska som jag vill ha, men jag känner att jag måste spara lite pengar nu ...
och sen så köpte Embla med ett par mysbyxor ifrån top street wear till mig. love it (:

aja nu ska jag se slutet på den här usla tv showen -.-



LOVE U ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback