true colour.

god moggon (:
natten har spenderas själv hemma i min egen säng, som alltid. gott om plats är det åt mig iaf ;D
nu sitter jag här och funderar lite, är ju fortfarande lite besviken att vi sumpade våran chans i förrgår jenter, men det jag har mest i huvedet just nu är om jag ska orka dra mig ut i det halv gråa vägret och springa. får se om jag orkar det nu, lr om det blir lite sesnare idag...

annars vet jag inte hur dagen ska spenderas, får se om det kanske blir en sitta hemma kväll i kväll lr om man ska dra ut en sväng kanske. folket kan ju alltid höra av sig om ni ska hitta på något (:



LOVE U ♥

Kommentarer
Malin Caarne -FASHIONISTA säger:

fin bild!

2009-04-14 | 11:05:12
Bloggadress: http://faaashionista.blogg.se/
hannnnnna ;b säger:

hahha , aa den taxin du ;)

2009-04-17 | 20:52:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback