air.

heej bloggen, !
jag har haft några dagar nu utan datorn. det har varit ganska gott. jag har bara tänkt på annat och brar varit. kände att jag var ibehov av att slippa skriva lite, och lägga lite mer tid på mina vänner (:



 i onsdags var iaf jag och sandra i kalstad och shoppade. jag köpta bara ett par skor, en kjol och hårspännen. jag behövde bara ett par skor så jag var nöjd att jag fan ett par, och jag gillade dom jätte mycket (:


dessa snyggingar blev det !



torsdag då tog jag id kort och lekte med min älskade och sanknade vän Julia. sen åkte jag hem och åt lite och sen bar det ut på stora Hagfors och cyklade med alla som var ute, mest bev det ändå med Josse, Emilia och Sandra (:



nu idag fredag så har det srtt ut så här
 * blev väckt kl.8.00 och åt frukost med Mamma och Helene
* släppa lite vi tv:n
* gjorde mig i ordning lite, inte alls mycket men byte typ kläder
* gick ut med min älskade hund
* gick ut på gården och satte mig i solen i endast shorts och tubtopp och solade och läste
* gick in nu och skriver lite
och sen blir det
* ut i solen lite
* laga mat
* träna
* ut med vovven
* umgås lite antar jag
* sova?

Aa, vi får se hur det slutar i kväll, men jag är ju en duktig flicka iaf, som nog alla vet ;)



LOVE U ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback