next time you ask.

jaa, då var det kväll igen och den här kvällen var nog den drygaste på länge, fy fan säger jag bara. och det blev inte bättre av att jag och emilia var ganska så letta på att vi inte tog chansen i går, vi fick ju ändå frågan om vi inte ville med och ha kul, men nej det kunde vi inte då -.-' jag blir på letter ja.
tänk om vi hade fått samma fråga idag så hade jag skrikit JA !!  men icke...
depp är jag ska jag ta och säga er. finns inget att göra nu heller. har varit ute och gått med Josse, Sandra, Emilia och Irmeli, nu i kväll och klockan måste ha stannat, herre gud, men visst vi hade ju lite kul iaf.
nej nu ska jag ta och göra mig en twitter ;)
skriver nog sen igen tror jag :D


dumt o vara brun, det där ar brun för o vara mig ...

LOVE U ♥

Kommentarer
Josefine säger:

facebook elin!! inte twitter! :D

2009-04-14 | 16:23:08
Bloggadress: http://allonmyown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback