hero.

sorry att jag inte uppdaterat på hur länge som helst, men jag har inte haft tid och har inte orkat statart dator. tänkt på mycket, både skit och bra saker, om nu det finns...
aja, dagen i korthet :
* skolan - tråk och np
* ut på stan med mamma, pappa och kristin
* hem och pyssla lite med smått och gott
* hem till farmor och farfar för att träffa kusin och faster
* ut med kusinen och faster - köpte godis
* och nu här och drönar lite för att vänta på att  "HJÄLP ! Jag är med i en japansk tv-show" ska börja, kl. 20.00 på tv4.


dom tävlande i tv-showen :)

och carolina gynning som är programledare :)

aja, nu ska min älskade kusin få datorn en stund... hör av mig sen förhopningsvis om hon inte förstör datorn... man vet aldrig med henne ;) haha

LOVE U ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback