i love my life.

tjosan i trosan : D
today har jag varit i skolan, först hade jag no och sen bar det av ner till den blivande "torskolan" även känt som älvstranden och hade bad. jag hade lektionen och det gick bra, jag ramlade iaf inte ... och viktoria var nöjd också och sa att jag var duktig o modig som vågade stå på land och stuttsa när gymnasiet hade rast och satt och tittade på ... efter badet gick jag tillbaka till min älskade skola och åt en underbar middag, NOT ! fattar inte varför vi inte får kyckling -.- bara för att man hittat glas i kronfågel kycklingen kan vella vi få våran B kyckling som vi alltid har fått?! men men, krögarbiff som inte är klar är ju också gott (y)..
efter den gudomliga lunchen hade jag två timmar so och sen nu efter skolan blev jag med josse hem och nu snart ska vi nog dra oss ut och sen hem till mig och i kväll blir det worket för oss, och make money så jag får shoppa lite fram över ;) HAHA x)


jag kommer bli dödad nu för att jag lägger ut den här fina bilden.
men så här söt är josse iaf ♥

LOVE U ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback