you walk whit me.

hej hopp.
nu sitter jag här ingen, nyss varit hos mormor och morfar och ätit, rotmos och flasklägg, jätte gott (: gammelmormor och gammel morfar var också där, ni kan inte fatta vad jag är glad att jag har sådana snälla släktingar som dom, finns nog inga bättre gamlingar än dom ;)

gårdagen som jag inte visste hur den skulle bli blev som följande:
* arbetade
* hem och myste framför tv:n
* åkte till sandra
* åkteoch hämtade leona och carro
* ut på stan och umgås och träffa folk
* gick på promenad med sandra, emilia och irmeli
* satt på en trappa och pratade om allt och alla med samma som jag gick med
* och sen hem och satte mig vid tv:n och sen somnade jag i soffan ;)

- och jag lovar din emilia om dom hade kommit igen hade jag lånat kläder av dig och åkt med ;) ångrar det lite .. haah x)

haha, inte många som förstår det där, med det är inte medningen heller ska jag lova er ;)

menmen, nu ska min älskade bror och pappa ha datorn -.-'
skriver nog mera sen ;)



LOVE U ♥

Kommentarer
Emilia säger:

Ja vi skulle sagt att de skulle vänta så vi fick byta kläder och sen åkt med dom xD vi kanske skulle fått jätte kul haha ;)

2009-04-13 | 17:47:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback