11 Augusti.

härlig dag igår måste jag säga. började den mad min kusin. vi gick runt H en sväng och sen så gick vi till ett café och fikade lite och så kom josefine till oss :) alla tre tog sig en sväng på stan igen och på något mystiskt sätt så hamnade vi i källaren på Janssons mäbler ;) haha, och Josefine kom på att hon ska ha en egen dubbelsäkg själv mär hon blir äldre och så ska henne pjokvän/man ha en annan säng han också ;)
aja, efter vi var där så fick vi sprina hem för att jag skulle upp och vara tränare på friidrotten och sen stannade vi uppe vid valhall och tittade på fotboll i spöregn och Elin hade sina otroligt snygga regnbyxor så att Josefine skämdes ;D hihi
kvällen började på stan och sen bar det av hem till Mackan där jag satt ett tag sen så åkte jag hem och somnade som en stock i soffan ;)


/ E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback