24 december

godmorgon och god jul alla fina läsare.

vaknade av att mamma ropade att det var familjefrukost nu på morgonen så jag och min lille bror sprang ner för trappan och in i köket som om vi var 5 år igen sa pappa iaf. sen åt vi lite och så fick vi en rebus att lösa och det gjorde vi tydligen ganska för lätt enligt mamma för hon hade suttit och försökt komma på den själv i flera timmar igår. men när den var löst så kom vi fram till att det skule ligga något under en av våra soffor så vi sprang dit och där hittade vi årets första julklapp. och vill ni veta vad det var ? en madrass att åkt på ute i snön, och det önskade jag mig !!

men nu ska jag hjälpa till lite mer och sen göra mig i ordning för att klockan halv tre kommer hela tjocka släkten hit ♥

god jul, hoppas ni får en bra dag ni med ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback