alla gillar brudar.

hejhopp :)

får börja med att be om ursäckt för att jag aldrig uppdaterar nu för tiden ... inte så bra men ska försöka ändra på det nu.
aja, igår så var jag och min kusin upp till branäs och åkte skidor, kungligt bra på det ;D och sen när jag kom hem var jag så trött så jag gick o lade mig under täcket och tittade på fimer. sen somnade jag men blrv väckt av mobilen i natt/morse. albin o victor ringde och skulle prata med mig vid 5 i morse, hejja var det jag som var pigg då eller ? skulle inte tro det, men men svarade på det dom frågade iaf.


idag så har jag o embla varit ute på stora hagfors, slutade med att jag hyrde 2 böcker jag måste ha i skolan o hon en. och sen gick vi och hyrde en film o chips :)
så ikväll blir det mys med embla hemma hos mig och sova skulle jag tro, för imorgon blir det karlstad :):)


mee :)

LOVE U ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback