du kan stå under mitt paraply.

ännu en dag hemma... jag orkar inte vara sjuk längre !
igår gick jag till skolan och gjorde nationellt prov i svenska i 80 min och sen gick jag hem för jag mådde skit dåligt :(
hemma blev det att vila framför tv:n efter  som att jag har en mamma som säger att jag inte får sova på dagarna, och henne älskar jag <3
 sen idag när jag vaknade så var jag så yr så jag trode en vägg ramlade på mig, men det gick över och jag gick upp men jag mådde ju inte bra så jag fick glatt stanna hemma en dag till, fy f-n vad jag hatar att bara sitta stilla och inte få gå ut och umgås med dom bästa. 
Aja, imorgon går jag till skolan hur jag en mår det är iaf säkert. plus att vi har nationellt prov igen då, och vi ska skriva en text i TRE timmar, herre gud vem sitter och bestämmer att vi ungdomar ska plågas så länge ?!
aja, filmen kallar IGEN c(:

just det ja, jag fick veta att när man är femton är det tillåtet enligt lagen att ta hål i naveln :) vad säger ni om det då? tjata sig till ett kanske ^^

LOVE  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback