fettisdagen today.

sorry att jag inte skrivit på ett tag, men jag har haft annat för mig.
kan ju börja med att säga att jag har harf det trevligt dom senaste dagarna med film och igår kväll träffades vi jenter äntligen igen för första gången på mycket mycket länge :)
vi lekte o grillade borta i staffa, men kvällen slutade tidigare äv vad som var tänkt, men vi eller jag hade iaf trevligt den tiden som det varade :D Hoppas vi kan göra något mer snart tillsammans jenter, för jag saknar det verkligen ska ni veta :)
och idag som ni säkert alla vet är det fet tisdagen, eller semeldagen som man brukar säga. det firade min familj med att åka ut på det stora hagfors och fika tillsammans, mycket sällan det händer. men men, alla åt semlor utom jag, för jag tycker inte om det så det fick bli ett wienerbröd för mig, lika fett det så det går för det samma ;) fett som fett och det är tisdag så vaför inte ..


min fika på fet tisdagen ;D


och den tradionella, semlan !

Kommentarer
Josefine säger:

ja åt semla :D:D alltså e ja kannibaaal om du fatta xD HAHAHAH

2009-02-25 | 00:21:30
Bloggadress: http://allonmyown.blogg.se/
Elin säger:

haha, jo jag fattade det josse x) HAHAHAHA

2009-02-26 | 15:49:48
Bloggadress: http://missselin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback