FOREVER 21 !

vet ni en sak, Forever 21 söker lokaler i sverige ! gissa om jag ska dit och spana in deras skönheter till kläder, och andra små prylar, då. alltså det här har iaf jag väntat på länge, JIPPI !!
här kommer lite bilder på kläder som du kan hitta här :

   













 Bild 1 : en lila fest klänning
Bild 2 : skriv bok
Bild 3 : paljett linne
Bild 4 : rosa smink väska med hjärt mönster
Bild 5 : jätte snygg väska !
Bild 6 : härliga solglasögon
Bild 7 : snygga pumps
Bild 8 : färgglatt linne / tunika
Bild 9 : super söööt klänning

jag hoppas verkligen att dom hittar en stor fin lokal i karlstad, för där kommer förmodligen jag börja handla mycket !

LOVE ♥

Kommentarer
din tränör säger:

Var in på en av deras butiker i USA i somras! Det finns mycket att handla där

2009-02-10 | 21:52:29
joss säger:

den lila o den svarta klänningen va ruckit snygga :) <3

2009-02-11 | 17:04:15
Bloggadress: http://allonmyown.blogg.se/
Elin säger:

aa, dom har grymt mycket fint, och många olika stilar. jag diggar dom mycket (:

2009-02-24 | 16:51:33
Bloggadress: http://missselin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback