ett nytt äventyr på g ?

HEJHOPP !

nu sitter jag här och är sjuk :( inte kul med tanke på vad mycke kul man missar då... plus att vi börjar med nationela proven på tisdag, så då måste jag vara frisk! men just nu känner jag mig ganska död, hostar som en kung gör ja också. Magrutor ? haha inte många som förstod det där men dom som gjorde det sitter nog och skrattar nu x) HAHA

Har varken hunnit eller orkat uppdatera på ett tag nu men de händer väldigt mycket i mitt liv nu känner ja, och det är inte som jag klagar på.

ja just ja, jag måste ju berätta vad duktig jag var i morrse. jag gick upp vid 8 och sen vid 9 åkte ja och sålde inträdes biljetter till sprinten på rallyt :D yey me !
jag var så illa tvungen att göra det för att det inte finns folk i hagfors som kan hjälpa till för dom har alltid något annat för sig, så ja och kristin och våra underbara föräldrar fick göra jobbet själva :D klagar inte men det vore ju kul med en sovmorgon någon gång (:

nu blir det soffan och titta på hockey med pappa. sen ringa något samtal och sen soffan igen tror ja ;)



LOVE LOVE LOVE ♥

Kommentarer
joss säger:

Jag gapflabbar xD HAHAHAHA du har redan magisar så du kan inte få de vettu ;D <3

2009-02-01 | 21:27:26
Bloggadress: http://allonmyown.blogg.se/
hanna säger:

men vadå? jag har också hostat mycke, & ni ser väl mina?!?! :) HAHAHAHAHAHAH <3

2009-02-06 | 16:32:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback