Gimme Gimme Gimme a man after midnight,

hejhopp, lång och ganska blandad dag idag ...
började lite små surt och sen blev de en rolig stund sen blev de surt igen och sen roliget :P
aja, livet går ju upp och ner som en bergodalbana så de är brar att tacka och ta imot, allt har ju sin medning (:

va iaf i skolan och sen bar det av på revymöte?! där började vi med att titta på en film och en startade en lång diskution där det blev alla mot mig så ja fick lägga mig, men sen fick vi i hopp de så de kommer bli super bra nu, ja lovar ;)
sen blev min egen gullegris hanna med mig hem, och vi snacka om de roligaste som finns, och så spådde vi vår framtid, herre säger ja bara .... x)

här får ni se vad kul ja och madde har på våra no timmar ... :P




dagens citat : - livet är för kort för att smälta in !

haha och dagens citat kommer från henne också, :P

 LOVE

Kommentarer
Anonym säger:

jaa, men din framtid va då bättre än min! :p

2009-01-18 | 16:10:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback