jag hoppas denna saga kommer få ett lyckligt slut.

får börja med att säga sorry, för att ja inte uppdaterat på så länge men ja har inte haft tid ... 
hegen har vart lite uppochner, men så är ju livet så det är bara att hänga i i vilket fall.
idag var det iaf skolan och det var inte det ja kände för idag kan ja säga, menmen. fick börja träna inför nationella proven i svenska och tro det eller ej men det verkade kul ;)
sen bar det av på revy möte, var inte kul för gunvor bara fattar inte vad vi menar, men vi fick världens godaste chokldtårta, MUMMA !  
måste ju säga grattis till Gunvor som fyllde år idag också, GRATTIS !
aja nu ska jag söka till gymnasiet och sen måla klart skisserna till mitt (nya) rum, som ja hoppas på att få :) om ni har idéer på färger dit så vill ja gärna veta :D

aja men nu måste ja bestämma mitt liv, och söka till gymnasiet !



LOVE U  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback