Natta i köl hus

hejsan !

Tänkte bara skriva vad som hänt under dagen innan ja går och lägger mig och sover :)
har inte hänt så mycket men va vid min kära vänn Hanna och tittade på film men henne, Kriss och Josss, mycket kul fast filmerna var inte dom bästa, men men :)
Dom andra två jäntera gick hem runt 11 men ja höll Hanna sällskap ett tag till ja ;)
vi försökte få i gång hennes nya mobil (Y) de gick jätte bra de.. ;)

Sen får ja ju inte glömma min och josss roliga tid på datorn, hon tycker ja är så fjortis för att ja har en playahead :P så hon skulle göra mig medlem på alla fjortis sidor som finns, HAHAHA !

Men nu ska ja lägga mig och sova :)
Natti natti <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback