Sitting here alone whit my memories

heeeeeeeej (:
nu är ja på skriv humör igen, men ja vet inte vad ja ska skriva om ... :P
var uppe på valhall förut och skulle titta på hockey, men när ja och papa kom upp så var det ca 3 min kvar av matchen och de stod lika, 2-2. men när de var 40 sek kvar så gjorde skåre ett mål och matcken slutade i förlust  "/ inte så kul men, man kan ju inte alltid vinna eller hur ?!

på tisdag ska ja börja dansa igen också ... riktigt kul ska det bli :) vi är ett gäng tjejer so har dansat förut men lagt av, i grupp eller själv, och nu har några tagit tag i det så vi får börja igen TACK till er so m gjorde det :)
och sen på söndag tror ja jag ska börja på stepp up också :D det är jätte kul och bra träning, men ska försöka få med mig några till vill ju inte komma dit själv :P

aja, nu ska ja göra mamma glad och plocka bort lite jul saker , men vill inte ta ner granen men får vell göra det innan den rasar ihopp ... men min egen gran ska att stå ett tag till har jag bestämmt :D:D

LOVE  ♥

Kommentarer
basti säger:

hehe tråkit:D

2009-01-10 | 18:16:41
hanna säger:

jag skulle ju med på step up? ;p

2009-01-10 | 22:20:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback