Jag kan diska, laga mat och är i tid och aldrig sen.

hann inte uppdatera igår, SORRY !
men då tar ja och gör det nu för både idag och igår ;)

MÅNDAG :

* började dagen i skolan. sen bar det av på revymöte, där var ja och kristin i typ 20 min sen gick vi hem och gjorde oss iordning för att åka på idrottsgalan !
Kvällen var bäst, kul att träffa så många utanför banan tycker ja. de var ju live ovanligt att se alla så himla finklädda (:

här kommer några kort också


Ida


jag och kristin


jag


efterrätten


jerringpriset gick i
år till Kalla. hon var värd
det men ja ringde ju
som en galning på
anders olsson !


TISDAG :

* bjöd på många fina och roliga stunder må ja säga (: haha
började ju som vanligt i skolan. hade lite tråkiga lektioner men sen var det mat och MATRAST !! efter det hemkunskap med annelie ! haha, va kul de är att ha henne :D efter skolan bar det av på dans, JIPPI ! vi är ju redan bäst jenter, det här kommer bli riktigt bra tror ja :):) sen bra det av hem och duscha och äta. och nu sitter ja här.

några bilder från våran överroliga matrast (hahaha) :


kristin med början på
hennes korthus :)



josefine hon byggde
att på hon med :)



sandra byggde också,
fast inte lika som
dom andra :)



och ja övertäckt
med kort x)


Hemkunskapen :


julia och louise :)


och våra älskade
hemkunskaps böcker
:)


ja det var mina senaste roliga dagar i bilder mesta dels :) men nu ska ja dar mig mot sängen, är så himla trött så ja måste sova !

LOVE FROM ME TO YOU


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback