26 juli.

hej bloggen, jag har haft bloggtorka nu ett tag förlåt för det men vad ska man säga... jag har inte haft tid eller ork för att skriva "/ ska försöka bättra mig men hoppas inte på för mycket :)

dom två senaste dagarna har sett ut så här :

FREDAG :
började dagen med frukost och sen slapp framför tv:n. efter det så var det dags att göra sig i ordning för att åka till arbetet :) på jobbet gick det så där, blev lite arg ett tag men det gick över mer eller mindre när jag gick in i bio salongen och tittade på ice age 3, mycket skratt och liten glädje tår ran på min kind ;)
sen efter andra föreställningen så bar det av imot minigolfen där jag Hanna och Josefine spelade några hål innan jag och Josefine bestämmer oss för att åka till sunne på fryksdalsdansen :)
kom till sunne och gick till Josefines mormor, jätte söt är hon kan jag lova er ! sen gick vi till kolsnäs där vi träffade Andreas * 5 och några hagforsingar :) senare på natten kom mammi och Helené och hämtade oss och vi var hemma någon gång innan 4 tror jag :)

LÖRDAG :
började även denna dag slappt i soffan och tittade på friidrott och så kom även mormor hit en sväng så det blev lite prat med henne :)
senar på dagen så blev det att göra sig i ordning med Emilia och sen gå till hanna och åka till kolsän, sunne igen :) denna gång med Hanna, Linn och Emilia. och så träffade vi Julia och Louise. kvällen var inte den bästa men... kom iaf hem vid 3 typ :)

om ni inte orkar läsa den långa texten så förstår jag er ;) haha





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback