10 juli.

så där, tre timmar senare och jag är klar med lite mer än första halvan av första garderober (y) kommer ta evigheter det här men men, det blir ju iaf fint till slut ;)
och medans jag stod uppe på mitt rum och provade allt vad kläder heter så fick jag världens idé. nämligen att lägga ut alla kläder som knappt är använda och sälja här på min blogg :) det blir typ som en tävling, och reglerna är enkla, imorgon när innlägget kommer upp så komenterar du inlägget och lägger upp en länk på din blogg till min och tipsar om "tävlingen". bland plaggen som kommer komma upp ligger ett par Acne jeans, så titta in i morgon igen :)


Kommentarer
är nog int skabbefukker iaf säger:

ååååh ja som vill ha sånna jeans !meeen gud va bra . jag kollar absolut in lixxxoom . XOXO

2009-07-11 | 20:46:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback