12 juli.

nu har jag varit jätte duktig tycker jag ;)
först så lurade mammi mig att solen var framme och att det gick att sola, så jag springer upp och byter till bikini igen och sen springer jag ut och lägger mig i sol stolen och när jag luggit där i kanske på sin höjd 2 minuter så är det grått så långt ögat kan nå :( där låg jag, i min nya grönblommiga bikini och lussnade på sommar musik ifrån mobilen och frös som aldrig förr...
men så kan det gå när man är en lättlurad blondin, men det bryr jag mig inte om, för vi blondiner har alltid kul ändå (y)

aja, det var inte därför jag var duktig utan sen när jag kom in så bytte jag om och sen bakade jag och mammi bullar :Ddet ska bli riktigt gott att provsmaka dom nu, hejs så länge :)


Kommentarer
hanna :* säger:

blondies do have more fun! ;)

2009-07-13 | 04:00:30
Bloggadress: http://sveahannalinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback