frågor och svar.

1. Hur gammal är du om fem år?
ska fylla 21

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?
familjen än så länge

3. Hur lång är du?
1.68 tror jag

4. Vilken är den senaste filmen du sett?
i taket lyser stjärnorna med mamma

5. Vem ringde du senast?
josefine

6. Vem ringde dig senast?
mamma

7. Hur löd det senaste sms:et du fick?
vet inte, och orkar inte titta nu.

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
beror på vem det gäller

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
sambos

10. När såg du senast din mamma? 
 för 1 minut sen

11. Vilken ögonfärg har du?
blå

12. När vaknade du i dag?
vet inte, har typ inte sovit något pga sjuk

13. Vilken är din favoritjulsång?
allt runt jul är så mysigt så jag kan inte välja låt.

14. Vilken är din favoritplats?
borta bra men hemma bäst heter det, men om jag måste välja blir det nog thailand tror jag.

15. Vilken plats föredrar du minst?
ingen nämd ingen klämd.

16. Var tror du att du befinner dig om tio år?
om jag får drömma nu så befinner jag mig på en fin badstrand med en fin familj.

17. Vad skrämde dig om natten som barn?
en orangetapet, jag trode det brand i den alltid :s

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?
skrattar jämt, men emil tror jag det var som sa något så jag skratta.

19. Hur stor är din säng?
1.20 säng har jag

20. Har du stationär eller bärbar dator?
stationär just nu.

21. Sover du med eller utan kläder på dig?
trosor och t-shirt

22. Hur många kuddar har du i sängen?
4 eller 5 just nu

23. Hur många landskap har du bott i?
ett

24. Hur många länder har du varit i?
hmm, vet inte men ganska många

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
strumpor

26. Är du pålitligt?
jaa

27. Vilken är din favoritglass?
alla

28. Vilken är din favoritefterrätt?
alla

29. Tycker du om kinamat?
älskar det

30. Tycker du om kaffe?
nej, eller jo bara i london

31. Vad dricker du till frukost?
mjölk

32. Sover du på någon särskild sida?
nej

33. Kan du spela poker?
ja

34. Tycker du om att mysa/kela?
klart

35. Är du en beroendemänniska?
nja, kanske

36. Känner du någon med samma födelsedag som din?
japp

37. Vill du ha barn?
klart jag vill, många

38. Kan du några andra språk än svenska?
japp

39. Har du någonsin åkt ambulans?
ja

40. Föredrar du havet eller en bassäng?
havet !

41. Vad spenderar du helst pengar på?
kläder

42. Äger du dyrbara smycken?
mja

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv?
tittar på det som visas

44. Kan du rulla med tungan?
ja

45. Vem är den roligaste människan du känner?
vet inte, men josefine och plastasfalt ärju en bra kombintion

46. Sover du med gosedjur?
ja

47. Vad har du för ringsignal?
ljudlöst

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
ja

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött?
headset

50. Favoritdjur?
alla

51. Kan du byta olja på bilen?
nej

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?
självklart inte

53. Vilken var den senaste boken du läste?
14 år till salu

54. Läser du dagstidningen?
ja alltid

55. Prenumererar du på någon veckotidning?
familjen gör

56. Dansar du i bilen?
kan jag vella göra

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast?
rix fm

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
ett hjärta

59. När var du i kyrkan senast?
i juli, tittade på konfa

60. Vem var din favoritlärare på högstadiet?
många fina personer

61. Hur länge har du campat som längst i ett tält?
i typ 2 dygn

62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig?
alla är alltid speciela på sitt sätt :)


Kommentarer
carro säger:

men tackar hehe:D

2009-07-06 | 18:48:07
Bloggadress: http://carrobruden.blogg.se/
DianaNham säger:

svar; tack detsamma :D

2009-07-06 | 19:12:48
Bloggadress: http://tjocktbraa.blogg.se/
Sofia säger:

sv; ja verkligen! :)



allt bar med dig idag? =)

2009-07-06 | 19:25:47
Bloggadress: http://sofijeas.blogg.se/
Sofia säger:

sv: ja verkligen! :)



allt bra med dig? =)

2009-07-06 | 19:26:05
Bloggadress: http://sofijeas.blogg.se/
Kimberly säger:

SV: tack detsamma ^^

2009-07-06 | 19:47:51
Bloggadress: http://kiwberly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback