dear.

hej bloggen :)
nu sitter jag äntligen här igen, har varit borta en hel del och det kommer jag vara nu framöver också. jag åker nämligen till Gävle på söndag och kommer hem igen på tisdag förhoppningsvis men man vet ju aldrig när jag och mamma drar iväg så där ;p.

nu har man gått ur nian också, eller det gjorde jag igår men jag har inte fattat det ännu tror jag. alla andra stog typ och grät som f-n både på middagen i tisdags och i kyrkan igår, men jag fattar inte att det tar slut nu ?! varför skulle det göra det liksom, bara för att folk flyttar så kommer man kunna träffa dom igen om man älskar dom, lr?
aja, en av mina närmaste vänner, Sandra, kommer flytta ifrån våran älskade hemstad. men det betyder inte att jag tänker glömma henne och bryta kontakten med henne, aldrig ! mig slipper hon inte i första tagen ska ni veta ^^


sandra, jag har tappat nageln ! hjälp !

xoxo,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback