far away.

heej bloggen, har lite bråttom nu men ska ändå försöka skriva ett litet inlägg :)
idag har jag varit i skolan och sen hem och gjort en avslutnings bok, är inte helt klar men det som är gjort blev iaf okej. rosa och vit är den typ :) så imorgon blir det skriva av i skolan ^^
nu ska jag dra iväg till hagforsvallen och hjälpa till på träningen och även försöka springa lite själv. ska även till doktorn i morgon 8.30 för att kolla upp ved det är för fel på mig och mina vader. hoppas det löser sig iaf för jag är riktigt sugen på att få börja springa igen nu !!

om jag hinner, jag lovar inget, så kommer alla kläder som jag har lovat in i kväll. annars så får ni ha tålamod och vänta tills i morgon bästa läsare :) ha en fortsatt bra dag så hörs vi inom kort :*


om jag ändå bara fick en enda chans att göra om det, ångrar allt.
 det var inte meningen att såra dig. du är den som betyder allt för mig
och jag kommer aldrig att förlåta mig själv för det här.
jag älskar dig mamma <3


LOVE U ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback