oyes.

hej bloggen och alla underbara läsare :)
idag vaknade jag i soffan, somnade visst där igår kväll, ohppps... det roliga var att när jag vaknade så hörde jag massa röster som jag kännde igen och trode någon annan än dom jag senare såg var där... kan avslöjja att det var min bror, mamma, pappa och Helené som var där, man jag trode det var några helt andra personer och blev ganska så rädd ^^,
resten av dagen fram tills nu så har jag bara tagit det lugnt. mest halv sovit, fikat och pratat med mina två mammor om framtiden och om helgen som kommer och allt mellan himmel och jord egentligen :)
sen nu s dror jag mig bokstavligen hit till datorn för att uppdatatera lite, funderar på ett uppehåll nu i några veckor för jag har inget att skriva om nu känner jag... men du får gröa din röst hörd genom att komentera i det här inlägget om det :)
om bara några minuter iaf så ska hela familjen åka till min och emi's farmor och farfar och äta mat. sen blir jag nog kvar där tills jag ska börja arbeta kl. halv sex :)

skriver igen i kväll om jag har något att komma med ^^


old pic ^^

föresten så skriveer jag nog snart igen, när jag kommer till farmor. för då snor jag hennes dator tror jag ;)

XOXO, ♥


Kommentarer
Sofie säger:

fin bild :)

2009-06-07 | 15:14:57
Bloggadress: http://sofiesoderstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback