sorry.

nu ska jag ta och berätta en sak gott folk, i min hemstd Hagfors där tog vi sommarlov i torsdags och då slog det slint med allt och alla tror jag. och nu si så där tre dagar senare då är i stort sett alla letta på något. vad pipen händer egentligen? skulle inte det hät bli det bästa sommarlovet någonsin? det känns iaf som om det är långt borta nu ...
nu är det också så att jag har problemet att trösta folk, vet inte hur man ska göra det, så kan någon komma med lite tips till mig så skulle det vara guldvärt just nu :)

hoppas på en bra dag idag iaf :) om det är någon som vill hitta på något så är det bara att ringa :)



xoxo,

Kommentarer
Anonym säger:

skit i allt gonatt å sov gott!

2009-06-14 | 14:35:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback