sorry.

heej bloggen, sorry för att jag är så dålig på att uppdatera nu för tiden... har inte ens en bra anledning :( men jag ska försöka skärpa mig nu, så gott det går iaf :)

får börja med att berätta att jag dom senaste dagarna varit på sjukhuset för att parat och blivit undersökt av doktorn och så har jag tagit massa prover också.
slutade med att jag fick en massa tabletter, lr det var bara en sort men det var många ;), som jag ska äta nu ett bra tag tror jag. hoppas min kropp klarar av det här nu så jag kan få börja träna på RIKTIGT snart igen :)
doktorn konstaterade iaf att mina vader var vattenfyllda och att min hjärt frikvens var ojämn. så nu får jag träna tills jag får ont eller tills jag känner något tryck över bröstet, och det betyder ungefär en uppvärmning -.-' aja det är vella bättre än ingenting alls.
sen får jag se hur det blir framöver för jag ska tillbaka till sjukhuset och doktorn om ca. 4 veckor och se hur det hela har utveklats :)

nu ska jag ta och läsa lite bloggar så uppdaterar jag sen igen och då kommer det kläder till sommaren -09 som jag lovat. eftermiddagsfikat blir det idag ^^


ett smakprov kanske ;)

LOVE U ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback