två jätte mysiga dagar.

hej bloggen, tänkte köra en kort, eller den kanske blir lång vem vet, sammanfattning av igår och idag :) läs om ni vill, blir nog inte så intresant men ändå kul att skriva :)

SÖNDAG : började dagen med ett ogillat samtal. gillade sällskapet men inte samtals ämnet. det var josefine och jag som pratade på som jag vet inte vad riktigt, med blandade känslor också... efter det så bar det av imot råda strand med just josefine och madeleine och där tillbringade vi några timmar, ganska många ;)
när vi blev trötta och brända så åkte vi hem och fikade. mamma hade fixat en jordgubbspaj, super ! älskar henne mest ♥
senare åkte maddus hem och jag och josefine fortsatte prata på.
sen bar det av hem till josefine där vi åt och grillade marshmallows, första gången i hela mitt liv jag gjorde det ;)
efter det så tittade vi på i taket lyser stjärnorna. och sen bar det av hem till mig för att sova !
en mycket bra dag måste jag säga ;)

MÅNDAG : dagen började med en dusch och senare vidare till sjukhuset för att träffa doktorn för att få reda på om jag var frisk eller inte. och till min lycka så var jag det enlgt han. så nu ska jag försöka komma igång med träningen igen. efter mitt besök där så åkte jag till min älskade gammel mormor och morfar för att klippa gräs och som belöning där blev det en slant ;)
senare drog jag och julia till udde för att sola och bada. dit kom även fler folk ;) sen blev det hem och worket med josefine. och sen fotboll med massa folk :)
efter det så fick vi idén att åka och bada så jag, sandra, josefine, marcus, emilia, hanna, oscar och albin till råda och så bada vi, eller iaf några av oss. känn dig träffad snyggingen sandra.
nu sitter jag hemma hos just henne och ska även sova här, och det ska marcus med :)

men nu ska jag vara lite social med dom tror jag ;)
hörs senare om jag orkar annars så skriver jag imorgon :)


nu kommer dom förmodligen att döda mig, men vem bryr sig ? ;) hihhi


Kommentarer
Evelina säger:

åh jordgubbspaj! :D mumma :D

kram

2009-06-30 | 10:26:31
Bloggadress: http://silverninas.blogg.se/
JOSEFiNE säger:

vem bryr sig imöra? ;)

2009-06-30 | 10:51:40
Bloggadress: http://allonmyown.blogg.se/
Sofia säger:

sv: härligt :) min dag har varit helt okej hittills =)

2009-06-30 | 11:21:11
Bloggadress: http://sofijeas.blogg.se/
Anonym säger:

o m g : O



det var en kul dag :D

2009-07-08 | 01:17:02
Yvonne säger:

Haha chiil bild :D

2009-07-08 | 18:49:06
Bloggadress: http://yvonnnne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback