till albin o basti.

hej bloggen,
förlåt att jag inte skrivit på så länge nu men jag har inte harf tid. smink o kläder ni vet...
senare ikväll ska jag sminka mig mer, byta kläder och sen tror jag att det blir att åka iväg på fest. bara det inte är några jobbiga där för då drar jag hem igen, hatar folk som säger att dom ska på fest och så åker dom dit i mys kläder. fattar inte hu dom vågar visa sig i det, det hät man asså bara på sig när man är själv hemma. fattar inte hur vissa folk tänker när dom väljer kläder lissom, herre gud asså!
a men nu måste jag i alla fall iväg och sminka mig igen, för det börjar försvinna lite nu ser jag.





här är min outfit just nu då ^^,
men jag måstte ju byta om
så fort jag ska ut sen...

XOXO Elin ♥

Kommentarer
sandra säger:

HAHAHAHA, lit kung du är da Elin :D

2009-03-07 | 11:37:54
elin säger:

haha, jo du har sagt det x) lit kul ärre iaf :P

2009-03-07 | 14:58:09
Bloggadress: http://missselin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback