du ska veta att jag gråtit salta tårar för din skull.

vad är egentligen meningen med livet? tänk efter riktigt noga nu ....
är det ätt banta ner sig så man ser ut som något missfoster? fattar inte medningen med det..

lr är det att ha en bra familj och bra vänner och leva för dom?

lr är det att att hitta lungnet o leva i nu:et hela livet?

lr är det något annat?


vad är meningen? finns det egentligen någon överhuvudtaget?

vet att jag har mina stunder när jag tänker lite väl långt kanske, men ändå... klart man vill veta vad man lever för ;D

måste ju bara skriva att mina kära vänner josefine o sandra var jätte snälla som ringde till mig förut och frågade om jag inte ville med ut och gå. jätte gott var det iaf, för jag blev med dom. vi var ute och tittade på hus och pratade om allt som händer och om våra fina framtidsplaner och annat roligt prat, i två timmar (: mycket gott må jag säga att det var (:
har även varit tll torsby idag och fått min första spruta mot livmoderhalscancer. det må jag säga gjorde ont, men helt klart värt det. nu hr jag bara två sprutor kvar :P

nej nu ska jag tra mig mot tv:n igen o titta lite innan det blir sängen, och i natt ska jag sova vare sig jag vill lr inte. tänker inte lägga mer tankar på det förflutna nu, orkar inte det "/

LOVE U ♥
 

Kommentarer
Josefine säger:

love u, du e bäst <3

2009-03-24 | 21:12:10
Bloggadress: http://allonmyown.blogg.se/
Anonym säger:

du är det ja <3

2009-03-24 | 21:14:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback