today.

heej bloggen, idag har jag suttit i skolan. det har varit den drygaste dagen på länge. hela förmiddagen hade vi redovisning för förra veckans temavecka. sedan hade vi rast i typ en och en halv timme och sedan no prov, biologi :p och efter det så hade vi no lektion och då tittade vi på jätte intresant film om hajar, jag var nog dock den enda i hela klassen som tyckte det men men, jag tittade vella och dom andra pratade :p
sen åkte jag hem och gjorde teknik uppsats och sen drog jag iväg på träning. där började jag med att hjälpa dom mindre och sen värmde jag upp och det gick skit så jag fick hoppa av träningen -.- hatar min jävla vader, något är cp med dom men ingen vet vad det kan vara.
så jag åkte hem och drog iväg på speedway med hanna och emilia.
och nu är jag hemma och ska snart hoppa i sängen ;P



LOVE U ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback