big heart of love.

heeeeejsan igen,  nu sitter jag här igen och tycker att livet leker, NOT! just nu suger det... hatar det här jobbet som vi gör nu.

Sandra är 28 år och bosatt i Oslo. Hon arbetar på IKEA och bor ensam i en tvårumslägenhet. Sandra har som fritidsintresse att träna på gym.
 

så ser våran uppgift ut, det är allt vi vet och den här veckan skulle vi lr ska vi räkna ut hur hennes ekonomi ser ut. alla försäkringar, alla räntor och allt .. ..
men men, nu har jag iaf räknat ut vad mycket det kostar att inreda badrummet på två olika ställen, IKEA och Bosign. och vettni det skiljer över 7000 kr på dom olika ställerna :O .

aja, nu ska jag gå och tvätta mig i ansiktet för där har basti gjort ett konstevrk med en turschpenna. och sen ska jag gå runt lite och prata med anda tror jag (:



LOVE U ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback