big love.

heeej bloggen,
nu sitter jag här och drygar mig, ska skriva lite om bodyattack. brevid mig sitter min kära vän sandra.
och tro det eller ej men nu är jag klar med allt skrivande angående vårat studie besök på styrkan (: riktigt gott, men nu kommer vella min gruppledare snart och berättar att jag ska börja på något nytt och det orkar inr´te jag just nu :p vet att jag är lat men jag orkar inte just nu.
måste ju också berätta vad duktig jag var igår när jag tränade, jag sprang 2*300 m sen 4*200m och efter det 4*100m. skit jobbigt, men jätte gott efteråt.
efter träningen så åkte jag till gammel mormor och gammel morfar, och firade gammel mormor som fyllde år. vet inte vad gammal hon blev riktigt, men typ 77 tror jag. klaga inte på att hon är ung för det är jag trött på :p

LOVE U ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback