summer.

heeej blogggen, sorry att jag inte skrev något igår. varken om min dag och mina tankar eller om min klädgarderob sommaren -09.
så nu måste jag ju bara berätta vad som hände igår. först så vaknade jag oc satte mig på cykeln och cyklade till skolan, mycket gott måste jag säga att det var :)
sen var det skolan hela dagen, den gick ganska fort med tanke på att vi var och lekte på ett museun i två timmar och åt glass där med klassen. mycket kul måste jag till lägga :)
sen cyklade jag hem och la mig på gräsmattan direkt och solade ^^ sen kom josefine till mig och vi solade, pratade och mådde allmånt gott bara. sen åt vi lite och drog till arbetet :)
efter det så åkte vi till våran vän Hyla som hade ordnatt grillkväll. var där i några timmar innan jag åkte hem och lade mig i soffan full av myggbett och världens huvudvärk.
och så får jag inte glömma att vi var och köpte konfirmationspresent till EllenBellen som tar konfirmation imorgon, kl.11 i kyrkan vad sägs om det va? ^^

dagen idag blir nog lugn skulle jag tro,
vaknade iaf ganska tidigt och med takne på det ubersnygga vädret så gick jag ut och lade mig och solade direkt och har nu luggigt här i ganska många timmar. men det blev för varmt nu så jag gick in en stund. :)
ssen får vi se vad som händer i kväll, josefine skulle nog höra av sig när hon kommer ifrån sin shoppingrunda i karlstad, så det blir nog att åka ut på Hagfor i kväll och umgås lite med folket som är ute :) någon som vill hitta på något så är det bara att höra av sin på mobilen ^^



LOVE U ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback