<3.

hej bloggen :D
idag har jag lekt med josefine eriksson och sandra nilsson. mycket trevligt tycker jag :) men natten var nog bland dom bätter nu på länge x) hahaha

josse: (hostar och typ sätter i halsen i sömnen)
sandra: vad gör du josse?
josse: jag dricker vatten.
sandra: (skrattar) dricker du vatten ?!
josse: blablalbabla (mummlar på om något som inte är förståligt x) )
hahaha x) jag och sandra höll på att skratta ihjäl oss :p

en stund senare...
sandra: josse vad gör du?
josse: blablabla
sandra: vad säger du josse ?!
josse:  blablabla
sandra: va ?!
josse: jag räknar på miniräknaren...
sandra: räknar du på miniräknaren josse?
josse: ja...
sandra: jaha, hur går det för dig då?
josse: jag vet inte.
sandra : vet du inte?
josse: jag vet inte....
hahahahah x)
fatta vad jag och sandra skratta åt henne, hon låg där i sängen och sov och drömde alltihopa, och pratade med oss samtidigt  ;P gullig är hon iaf, och vi hade roligt åt henne x)


J O S E F I N E  O C H  S A N D R A  ! !

LOVE U ♥


Kommentarer
m a j a n säger:

Hej! Om du vill ha designen (http://majan.blogg.se/design/) måste du kontakta mig snarast. Annars måste jag dra en ny vinnare.

2009-05-11 | 14:49:53
Bloggadress: http://majan.blogg.se/
JOSSÄÄ säger:

gött o söv jaaaaaaaaaaa :D

2009-05-12 | 17:42:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback