4 oktober

helgen helgen helgen, vad ska man säga om den ?

fredagen blev det kalstad med elevrådet, eller halva iaf. sen blev det att handla lite med sandra och sen bussen hem med henne också :)
efter det bar det av på innebandy och sen ut på stora city med ett gäng utav folk. kvällen slutade med att eng sprang i bara byxor ute på stan och det var flera minusgrader (Y)
lördag blev det innebandy för hels slanten, först ulaget och sen herrarna. fick mig en syn på den sista matchen som jag kan leva på länge kan jag nämna också ^^
efter det så bar det av ut, men var inte direkt så ul så jag var hemma ganska tidigt :)
och idag, söndag, så har jag tillbringat mååånga timmar i våxnäshallen. för jag elin nilsson håller på att utbilda  mig till friidrotts tärnare ! :)

så efter denna helg ligger jag här nu i sängen och är jätte trött. hur ska detta gå!?

/ E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback