14 december

plugg plugg plugg... har prov, inlämningsuppgifter och redovisningar så det står härliga till nu, lycka till säger jag bara till mig själv !
blev en plugg dag hos världens bästa mormor och morfar idag, så nu är lite gjort iaf, men fortfarande ett berg kvar och jag skojar inte, en gigantisk hög är det nu den sista veckan, tack alla lärare att ni gör så vi elever vet vad vi ska göra även hemma på kvällarna och innan skolan på mmorgonen (y)
måste ju ge hagfors vårdcentral och skolsköterskan på skolan en eloge idag också, skolsköterskan var på skolan när jag behövde henne och på vårdcentralen fick jag bara sitta i väntrummet i 10 minuter innan jourläkaren ropade på lilla mig (alla andra i väntrummet blev dock lite irriterade såg jag när jag suttit där mycket kortare än måånga andra). men det blir iallafall en dubbel tummeupp idag, kanoners !
peace !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback