30 december


2010 är på väg mot sitt slut och här kommer en sammanfattning :

1. har du gjort något du aldrig gjort förut? - oyes !
2. höll du några av dina nyårslöften? - mitt nyårslöfte va att inte ha några nyårslöften och jag höll det !!
3. blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? - nej, jag hoppas på att få bli gudmor nästa år istället.
4. dog någon som stod dig nära? - släkt ..
5. vilka länder besökte du? - sverige, norge och danmark
6. är det något du saknar 2010 som du vill ha med 2011? - klart man alltid saknar något, bara att hoppas på att det finns med mig 2011.
7. är det några datum du kommer minnas speciellt ifrån 2010? - med mitt gludfisk minne så minns jag inga datum.
8. vad var din största framgång 2010? - att jag blivit framor, både ryggskott och gråhårig !
9. sämsta misstaget? - glöm misstagen och lev vidare !
10. har du varit sjuk eller skadat dig? - jo tack, hela hösten har varit hemsk.
11. bästa köpet? - alla köp är bra, nästan.
12. vad spenderade du mest pengar på? - kläder och mat tror jag.
13. gjorde någonting dig riktigt glad? - ja
14. vilka sånger kommer alltid påminna dig om 2010? - we no speak americano och i got something to say
15. var du gladare eller lessnare i år än året innan? - både och tror jag.
16. vad önskar du att du gjort mer? - sparat pengar
17. vad önskar du att du gjort mindre? - skulle ha velat gjort mer saker, så ..
18. hur tillbringade du julen? - hemma hos oss med nästan all släkt med massa paket, mat och hälig stämning. som varje år :)
19. blev du kär i år? - nej.
20. favoritprogram på tv - det finns många bra
21. bästa boken du läst i år? - ingen aning, läst många bra.
22. största musikaliska upptäckten? - min skönsång i duschen måste det nog va.
23. något du önskade dig och fick när du fyllde år? - minns inte, alldeles för många månader sen.
24. något du önskade men inte fick? - utlandsresa
25. vad gjorde du på din födelsedag 2010? - va i skolan tror jag bestämt och sen på kvällen kom släkten.
26. finns det någonting som skulle kunna ha gjort ditt 2010 ännu bättre än vad det blev? - klart det finns, det finns det alltid.
27. hur skulle du beskriva din stil 2010? - varierad
28. vad fick dig att må bra? - massa saker !
29. vem saknade du 2010? - gammel farmor, men jag vet att hon väntar på mig uppe på ett moln.
30. den bästa nya person du träffade? - hmm.

peace !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback