4 januari

OM DIG:

Du heter? Elin Nilsson
Du är född? lite för sent på året
Du bor? Värmland
Du gillar? kärlek, mys, dom närmaste och shopping.
Du hatar? svält och fattigdom.
Hur många par skor har du? för många tror jag
Du är sugen på? kladdkaka och bästa sälskap !
Har du varit full? inget jag är stolt över


SVÅRA VAL:

mobil eller mp3? mobil
myskväll eller festkväll? myskväll utan tvekan
tjejkompisar eller killkompisar? killkompisar ! 
krulligt eller platt hår? lockit för det mesta
mörk- eller ljushårig på motsatta könet? jag går inte efter hårfärgen kan jag lova.
kramar eller pussar? båda
blåa, gröna eller bruna ögon? blåa
öl eller vodka? inget av det
långt eller kort hår? långt

FRAMTID:
hur många barn? om jag får som jag vill blir det 3 barn
namn? beror på kön
gifta dig? absolut, i värsta fall gifter jag mig med mig själv ;)
arbeta?  som sjukgymnast och massör
bo vart? i förort till stockholm eller götet

DEN SENASTE VECKAN:

Kysst någon? ja
Kramat någon? ja
gråtit? ja
saknat någon? ja
tyckt synd om någon? nej
druckit alkohol? inget jag är stolt över, igen.
träffat någon ny? neje, det vet jag inte

FAVORIT:
låt? just nu är det: dear mister president med mariette hansson
färg? beror på humör och känsla
kläder? allt som är bekvämt gillar jag.
känsla? när man vaknar med ett leende på läpparna
parfym? någon lätt god sommardoft funkar alltid.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback