25 maj

dagarna kommer och går och ändå får jag inget gjort ...

dagen idag började toppen, jag vaknade och hade typ energi till 10 personer, så jag började kl 7 med att baka chokladmuffins och sen blev det en timmes promenad innan jag bakade en sockerkaka också och sen for jag till skolan vid 10. seg dag men när klockan var 4 så åkte jag hem och fixade lite innan det bar av till gammelmormor och gammelmorfar för att klippa gräs och sen vidare till kristin för att fixa och trixa lite inför friidrottsskolan i sommar.
sen bar det av hem på bettan för att slänga i sig lite mat och sen blev det datorn och nu blir det sängen godnatt ♥


tror det blir till att kilcka hem den här imorgon,
förlåt emilia !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback