30 september

sitter i en koooolsvart lägenhet och lyssnar på mina sambos som snarkar !

efter jobbet idag åkte jag hem och fixade och trixade lite innan sandras pappa med familj kom. jag bråkde och skojjade lite med lilla maja innan jag och emilia tog bussen in till stan för att möta upp josefine (min höger fot) och emma. vi kikade runt lite, men det var så jäkla mycket folk eftersom det var tjejkväll och extraöppter till 21.00. jag hittade iaf en halsduk och sen lite presenter till folket som kommer imorgon ifrån gälve !
nej, nu blir det att joina mina vänner i blåsorkestern och sova, najt !


Feels like I'm caught in the middle, but I love it here !

peace !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback