I will never walk away again, I never gonna leave this bed.

det va länge sen en helg va så här dryg, igår när jag vaknade så trode jag att det var söndag men icke. och när jag vaknade vid 8 imorse så fick jag känslan av att jag försovit mig till skolan ... men nu har jag kommit fram till att det är söndag idag och den enda tiden jag behöver passa är kl. 17.30 när jag ska til styrkan för att köra ett bodypump pass !!!!
annars så är det tänkt att jag och pappa ska ut och ratta lite bil och så ska jag plugga lite också.
hoppas ni har en bra SÖNDAG, ciao !
peace!

Kommentarer
Diman Dilir säger:

bara bra tack :D



vad görs ?<3

2011-04-10 | 12:10:45
Bloggadress: http://diimans.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback