dag 1 - en bild på mig + 10 fakta.

.
rhodos 2011

1. jag heter Elin Nilsson, enkelt och absolut inget som sticker ut efter som hela 3627 kvinnor och 10 män heter Elin och 174841 som heter nilsson i sverige. Jag är helt enkelt en helt vanlig svensk medborgare!
2. jag bor i en liten håla i värmlandsskogarna.
3. jag går sista året på omvårdnadslinjen och taggar nu för fullt inför studenten.
4. bokade nu under höstlovet en ayia napa resa som avgår den 23/6, tillsammans med 14 andra personer som också vill och ska ta studenten om sisådär 8 månader!!
5. jag är beroende av min kära iphone, våran kära relation har varat i 10 månader och vi är fortfarande nykära! 6. ett annat beroende i mitt liv är serien VÄNNER, blir minst ett avsnitt varje kväll. detta ända sedan 24/12 2010! 7. vill ha körkort nu !!
8. ska snart och träna, underbart!
9. jag är fantasi-lös !!
10. fick just reda på att jag ska på myspys ikväll, gulliga vänner jag har !
peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback