14/12 Oslo

ja nu var det ett tag sen jag skrev. har hänt en del! dels har jag som sagt flyttat in i en ny lägenhet, så jag älskar!! jag har vart hemma i Sverige och hälsat på alla nära och kära. och jobbat en hel del. lärt mig laga bättre mat och allt annat som man måste kunna...

imorgon blir det jobb på dagen, sen snabbt hem och dusch, fixa ett ansikte och försöka fixa en fin outfit. för sen är det planerat en middag hos en kompis och efter det vidare på förfest och utgång med en arbetskamrat, hennes kille och hans kompisar! får väl se vad Oslo har att bjuda på!!

fick frågar förut om hur gammal jag var:
jag:"19 år"
killen:"men gud, jag skulle kunna vara din far!!"
jag:"vad gammal är du då?"
killen:"29"
jaha, lite tidigt ute.... fick mig ett skratt iaf. men tackade dock nej till hans telefonnummer efter denna "raggnings" replik (som han påstod att det var)

nej nu blir det att hoppa i sängen och sussa i några timmar innan man ska tillbaka till jobbet!

Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback